2013. január 22., kedd

Közkívánatra

Sziasztok,

Sokan hiányoltátok, hogy miért nem írok többet az itteni életről, az emberekről, a körülményekről, a munkahelykeresésről és hasonló dolgokról.

Ezért aztán elhatároztam, hogy a következő 4 blogbejegyzés ezekről a témákról fog szólni:

1. Élet Melbourne-ben diák szemmel 3 hónap után
2. Iskolai élmények
3. Önéletrajz írás
4. Álláskeresés, tapasztalatok és problémák

Azért az előfordulhat, hogy egy-két unalmasabb :-) bejegyzés is be fog ékelődni e témák közé. És persze majd olvasás közben azt is vegyétek figyelembe, hogy még csak három hónapja vagyunk itt. Ebből a három hónapból kettő majdnem úgy telt el, hogy szinte semmit nem értettem abból, amit nekem mondtak. Ezért aztán nem is mondtak nekem olyan sok mindent :-)

Körülbelül 1 hónapja értem meg azt, amit mondanak nekem és ugyanennyi ideje tudom elmondani a gondolataimat hangosan, angol nyelven :-)

Szóval a három hónap valójában csak egy hónap :-)

Csak győzzétek kivárni, mire megírom a cikkeket :-)




3 megjegyzés :