2013. augusztus 28., szerda

Cuidado, que voy a España

Sziasztok!

A Világszám folytatja útját Spanyolországba :-)

Már úton vagyunk. Sydney-ből 9 óra repüléssel eljutottunk Dél-Koreába, és most pihenünk, várjuk a csatlakozást Madrid felé. A Korean Airlines gépével repülünk vissza Európába, csak azért, mert ez volt a legolcsóbb járat a két város között.

Erről az országról sokat nem fogunk megtudni, mert ki sem mozdulunk a reptérről, de ha akarnánk, akkor sem tudnánk, mert nincs vízumunk. Így aztán a koreai napfényből és a magas páratartalomból nem sokat érzünk. Ellenben a reptéri életről sok tapasztalatot gyűjtöttünk. 6 órát töltünk el itt. Már lefürödtünk a kulturált reptéri ingyenes relaxációs részlegben, megmostuk a fogunkat a kapott fogkefével, feltöltöttük az elektromos eszközeink akkumulátorait és elküldtünk pár emailt, de még mindig van 3,5 óránk a gép indulásáig.

A szokásos szuvenír hűtőmágnest kiválasztottunk magunknak a hihetetlen sok kacat közül a reptéri üzletben (a jobb oldali képen):

Most éppen Kata próbál aludni egy jó nagy fotelben én meg nyomkodom a koreai jelekkel teli billentyűzetet és az ékezetes betűket az előző posztból másolgatom ide [meg a jól bevált alt + numpad + ascii kód megoldást használom :-)]. A Window$-ot is alig bírom kezelni, mert a betűk helyett hieroglifák vannak a képernyőn:

Kajálnunk nem kell a reptéren, mert a Korean Airlines rendesen megetetett és megitatott minket a levegőben :-) Bár az 1 300 AUD-ért (~260 000 HUF) a fedélzeten már bátran kaviárt is felszolgálhatnának pezsgővel.

A notebookomat nem tudom használni. Nullára merült az aksi, és most éppen az ausztrál konnektorba való kábel van nálam. Meglepetésünkre itt Koreában európai szabvány szerinti konnektorokat használnak. Soha nem az a drót van nálam, ami kellene.

Pontosan nem tudom, hogy hány órát fogunk még repülni, de szerintem ez a második menet minimum 12 órás lesz. Most úgy érzem, hogy a repülésnél nincsen unalmasabb és fárasztóbb dolog a világon. Pici, zsúfolt hely, és véget nem érő repülés. Baromi fárasztó.

Leszállás után még nagyon sok dolgunk lesz. Madridba fogunk megérkezni reggel 7 órakor. Onnét vonattal fogunk a 450 km-re lévő Alicantéba továbbutazni. A menetrend szerint a vonat 2,5 óra alatt teszi meg ezt a távolságot. Hát majd kiderül, hogy hazudnak-e a spanyol vonatmenetrend készítők vagy sem :-)

Alicantéban is vár ránk egy újabb nehéz feladat. Ebben a pillanatban még nincsen szállásunk és nem tudjuk, hogy hol fogunk este aludni. Persze legvégső esetben szállodába megyünk, de ezt szeretnénk elkerülni. Azt hiszem, ez a negyedik nap, amit egyfolytában utazással töltünk. Két nap autókázás volt Ausztráliában, most átrepülés a fél világ felett és utána még vonatozás meg szálláskeresés vár ránk. Közben meg legszívesebben beb..ám a két bazi nagy bőröndöt a legközelebbi kukába :-)

És még kicsit pihennem is kellene, mert ma péntek van, és hétfőn 9.00-kor kezdődik az első munkanapom az irodában, az OAMI-ban.

2 megjegyzés :

1. Szevasztok!

Na, én is ritkán járok ám errefelé (is). :-)
    Legalább olvashattam most egy pár újabb posztot Tőletek!
    Viszont, így 2,5 hónap után kíváncsi lennék az alicante-i helyzetre is...
    Munkahely. Élet. A spanyol mentality... :-) A 27%.