2013. augusztus 13., kedd

Nyeremény

Már megint Melbourne-ről fogok írni. Hiába, szeretem ezt a várost és sok különös, jó élmény köt ide...

Eddig nem írtam róla, mert még mi sem tudtuk, hogy mit kezdünk ezzel a nyereménnyel, amit még június közepén nyertünk. Most már tudjuk.

Semmit :-)

Június közepén volt egy oktatási-utazási-letelepedési expo Melbourne-ben. A meghívóból is látszik, hogy ez leginkább ázsiaiaknak volt szervezve az U&I Global által, de azért volt angol nyelvű szóróanyag is. Hogy keveredtünk mi ide, nem is tudom. Az igazság az, hogy az ingyenes 5 csomagos koreai műanyag levesért az útlevéltartóért és a töltőtollért mentünk el :-))


Amikor megérkeztünk a rendezvényre, a belépésnél kitöltöttük a szokásos kérdőívet, hogy milyen céllal jöttünk, hol hallottunk az exporól... és bedobtuk a kérdőívet a "nagy dobozba", ahonnét az expo végefelé kihúzták a nyerteseket. Kata mondta, hogy menjünk csak vissza a sorsolásra, hátha nyerünk valamit (a nyereményt csak személyesen lehetett átvenni). Magamtól biztos nem mentem volna újra vissza, de Kata rábeszélt :-) Sorsolgatták a nyereményeket, nyertek kínaiak, japánok koreaiak.

Aztán jött a fődíj sorsolása, amit én nyertem meg.


Szerencsétlen sorsoló emberünk nagy bajban volt, amikor fel kellett olvasnia a családnevem :-)

Tapsolt mindenki, én kimentem, csináltak pár fotót arról, ahogy átveszem a nyereményt és ahogy örülök :-) Persze a rendezők rászóltak a koreai beszélőemberre, hogy jó lenne, ha angolul beszélne a mikrofonba, mert elvégre Melbourne-ben vagyunk, és nem Koreában :-(

A nyeremény egy fél éves teljesen ingyenes üzleti iskolai kurzus Gold Coast-on az Imagine iskolában. Életem legértékesebb nyereménye ez, az értéke egymillió forint körül van. Ez a kurzus részvételi jegyem:


Akkor nagyon örültünk a nyereménynek, mert mint tudjátok, diákvízummal voltunk kint Ausztráliában. A diákvízumot pedig akkor adják, ha van előre befizetett iskolád. Ezzel a nyereménnyel ingyen kiterjeszthettük volna a november végén lejáró vízumunk érvényességét. A fél év után járó extra időkkel majdnem 2014 október végéig maradhattunk volna Ausztráliában.

Meg is történt az iskolai beiratkozás, és a kezünkben volt a suli visszaigazolása. Már csak a vízumhosszabbítást kellett volna elkezdeni.

Máshogy döntöttünk.

Hihetetlen őrült és kiszámíthatatlan ez az élet :-)

Ui.: B. Csabának üzenem, hogy a fentiekből is látszik, hogy ha egyszer kijössz Ausztráliában, nagyon könnyű 2-3-4-5-6 évre kintragadni. Ha te is így akarod.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése