2012. október 11., csütörtök

Búcsúztatás

Tegnap meglepetés búcsúbulit szerveztek a munkatársaim. Munka után felhívtak a nagy tárgyalóba és ott volt majdnem mindenki, akivel az elmúlt 8,5 évben együtt dolgoztam! Nagyon örültem neki, és nagyon meg is hatódtam. Először Zoli tartott egy kis beszédet, majd a főnököm :-) Sajnos tőlem már nem futotta többre egy köszönetnyilvánításnál, mert így is majdnem pityeregtem.

Ezen felül kaptam még egy emlékkönyvet, amelyben csupa érdekes, vicces dolog szerepel Ausztráliáról, mint például, hogy használnak-e ott evőeszközt, vagy hogy hétszer több juh él ott, mint ember :-) Kaptam olyan ajánlóleveleket is, amiket minden bizonnyal bárki megirigyelne :-P És egy csomó fényképet az elmúlt évekből. Ráadásként kaptam még egy útravalót is, tele magyar finomságokkal és egy polipkonzervvel, hogy azért szokjam a tengeri herkentyűket is :-)

Ezúton is nagyon köszönöm nekik ezt a sok-sok meglepetést, nagyon jól éreztem magam! Hiányozni fog ez a jó kis társaság, mert nem csak munkatársak, hanem jó barátok és ismerősök lettek sokan közülük. Ez volt az első munkahelyem, és nagyon remélem, hogy legalább ilyen jó lesz a többi is. Magasra lett téve a mérce :-)




3 megjegyzés :

  1. Hiányzol itt a szobának Kata!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is hiányoztok, és nagyon sajnálom, hogy már kimaradok a jó kis beszélgetésekből, pletyikből :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés